U subotu 21. decembra, LISCA radnja u beogradskom tržnom centru Galerija postala je mesto okupljanja kako dugogodišnjih ljubitelja brenda, tako i onih koji su se sa njim tek upoznali.
Događaju su prisustvovali brojni gosti, influenseri, poznate ličnosti i predstavnici medija. Atmosfera je bila ispunjena glamurom i vedrim raspoloženjem, dok su posetioci imali priliku da uživaju u druženju, pažljivo osmišljenim aktivacijama i ekskluzivnom popustu.
Poseban akcenat bio je na aktivaciji koju je brend sproveo kroz kanale poznatih beogradskih influenserki Nataše Dolinaj, Ive Jeremić, Jasmine Šupeljak i Marije Ignjatović, kao influensera Stanka Budimkića.
Program je vodila Marina Kotevski, poznata TV voditeljka, koja je, uz nekoliko upečatljivih rečenica o sezoni darivanja i značaju LISCA brenda, pozvala goste da pogledaju i pažljivo osmišljeni video o kreiranju LISCA kolekcija. Sve to je bilo upotpunjeno penušavcem i druženjem, dok je muzička podloga uživo osigurala opuštenu i prijatnu atmosferu koju je putem TV priloga ispratila televizija sa nacionalnom frekvencijom.
Ovaj događaj nije bio samo prilika da se kupci upoznaju sa novim kolekcijama, već i da se ponovo podsetimo zašto je LISCA simbol sofisticiranosti, kvaliteta i stila. Dok prodavnica u TC Galerija predstavlja savršeno mesto za ljubitelje luksuznog donjeg rublja i svakodnevne elegancije, LISCA je ovim događajem još jednom pokazala kako na elegantan način slavi svoje kupce, kreirajući jedinstveno iskustvo kupovine koje inspiriše.